Szanowni Państwo, Drodzy Studenci Uczestnicy ponadprogramowych zajęć edukacyjnych oferowanych przez Uniwersytet Wrocławski w ramach projektu edukacyjnego realizowanego we współpracy z interesariuszami zewnętrznymi i otoczeniem społeczno-gospodarczym pt. „Rozpatrywanie reklamacji i sporów konsumenckich na rynku finansowym (wykład i warsztaty - rozwiązywanie kazusów - case study ) – 20 godzin.
Uprzejmie informuję, że zajęcia odbywają się w następujących terminach :
15.05.2024 r. s. 301 C w budynku C WPAiE g. 15-18.15 (z uwzględnieniem przerwy).
17.05.2024 r. g. 15.00-18.15 (wraz z 15 min. przerwą) – zajęcia zdalne za pomocą MS TEAMS
22.05.2024 r. s. 301 C w budynku C WPAiE g. 15.00-18.15 (wraz z 15 min. przerwą)
24.05.2024 r. s. 401 C w budynku C WPAiE g. 15.00-18.15 (wraz z 15 min. przerwą)
29.05.2024 r. s. 301 C w budynku C WPAiE g. 15.00-18.15 (wraz z 15 min. przerwą).
W załączeniu szczegółowy PROGRAM.
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Kierownik Projektu Edukacyjnego
You are here
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI I SPORÓW KONSUMENCKICH NA RYNKU FINANSOWYM (WYKŁADY I WARSZTATY - ROZWIĄZYWANIE KAZUSÓW - CASE STUDY)
Karol Greinert - 15 May, 2024 - 20:02