Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

You are here

ROZPATRYWANIE REKLAMACJI I SPORÓW KONSUMENCKICH NA RYNKU FINANSOWYM (WYKŁADY I WARSZTATY - ROZWIĄZYWANIE KAZUSÓW - CASE STUDY)

Karol Greinert - 15 May, 2024 - 20:02

Szanowni Państwo, Drodzy Studenci Uczestnicy ponadprogramowych zajęć edukacyjnych oferowanych przez Uniwersytet Wrocławski  w ramach projektu edukacyjnego realizowanego we współpracy z interesariuszami zewnętrznymi i otoczeniem społeczno-gospodarczym pt. „Rozpatrywanie reklamacji i sporów konsumenckich na rynku finansowym  (wykład i warsztaty - rozwiązywanie kazusów - case study ) – 20 godzin. 
Uprzejmie informuję, że zajęcia odbywają się w następujących terminach : 
 
15.05.2024  r.  s. 301 C w budynku C WPAiE g. 15-18.15 (z uwzględnieniem przerwy).
17.05.2024 r. g. 15.00-18.15  (wraz z 15 min. przerwą) – zajęcia zdalne za pomocą MS TEAMS
22.05.2024 r.  s. 301 C w budynku C WPAiE g. 15.00-18.15  (wraz z 15 min. przerwą)
24.05.2024 r. s. 401 C w budynku C WPAiE g. 15.00-18.15  (wraz z 15 min. przerwą)
29.05.2024 r.  s. 301 C w budynku C WPAiE g. 15.00-18.15  (wraz z 15 min. przerwą).
 
W załączeniu szczegółowy PROGRAM. 
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Kierownik Projektu Edukacyjnego