Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

You are here

F. A. Q.

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak zalogować się do USOSweb?

Login dla studentów to numer albumu, dla doktorantów [imie].[nazwisko], małymi literami i bez polskich znaków.

Odnośnik do logowania

 

Jak mogę ustawić/zmienić hasło do USOSweb?

Odnośnik do zmiany hasła

 

Jak zarejestrować się na przedmiot do wyboru?

Pobierz instrukcję.

 

Jak pobrać plan zajęć z systemu USOSweb na urządzenie mobilne lub do innego kalendarza?

Pobierz instrukcję.

 

Jak skonfigurować pocztę (e-mail) w telefonach i tabletach z dostępem do Internetu?

Odnośnik do instrukcji

 

Jak ustawić/zmienić hasło do poczty?

UWAGA! Doktoranci mają adres w postaci [imie].[nazwisko]@uwr.edu.pl, ale logują się do poczty jako [nr albumu]@uwr.edu.pl

Przejdź do strony

 

Jak założyć konto pocztowe dla jednostki/funkcji?

Założenie nowego konta dla jednostki/osoby funkcyjnej następuję po wypełnieniu i przesłaniu wniosku do sekretariat.dui@uwr.edu.pl lub fizycznie do Działu Usług Informatycznych. Formularz dostępny jest pod adresem: https://www.office365.uni.wroc.pl/wp-content/uploads/2014/12/wniosek_konto_uwr_0.pdf

 

Dlaczego nie dochodzą do mnie niektóre wiadomości?

Prosimy zwrócić uwagę, czy jakieś wiadomości nie wylądowały przez pomyłkę w katalogu "Mało istotne", na państwa koncie pocztowym.

 

Moja poczta/adres email nie działa, pomimo prób odzyskania hasła. Co zrobić?

Prosimy skontaktować się z administratorami poczty pod adresem: admin@uwr.edu.pl .

 

Pod jakim adresem znajdę e-learning i jak się do niego zalogować?

E-learning jaki sposób logowania do niego dostępny jest pod adresem: https://iswn.wpae.uni.wroc.pl

 

Zmienił się numer i seria mojego dowodu osobistego. Co mam zrobic?

W sytuacji kiedy zmieniają się dane osobowe jak np. seria i numer dowodu osobistego należy udać sie do Biura Obsługi Studenta celem dokonania aktualizacji danych w systemach informatycznych Wydziału.

 

Co to jest BOS?

Biuro Obsługi Studenta w skrócie BOS jest miejscem, w którym załatwiane są sprawy studenckie.
Więcej informacji na temat godzin otwarcie Biura Obsługi Studenta znajdziecie pod adresem: http://bos.wpae.uni.wroc.pl

 

Pod jakim numerem telefonu mogę dodzwonić się do BOSu?

Biuro Obsługi Studenta nie posiada numeru telefonu. Sprawy wymagają osobistego stawiennictwa lub kontaktu z dziekanatem zgodnym z tokiem studiów.

 

Jaka sieć bezprzewodowa jest dostępna dla studentów?

Na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego dostępna jest sieć bezprzewodowa eduroam.

 

Jak zalogować się do sieci WiFi Eduroam?

Odnośnik do instrukcji

 

Z jakimi sprawami mogę zgłosić się do dziekanatu?

Do dziekanatu / BOSu kierujemy się z wszystkimi sprawami studenckimi. Między innymi z:

  • tokiem studów (np. podpięciami przedmiotów, przypisaniem do grup zajęciowych, oceny, itd.)
  • informacjami o numerze konta bankowego na który należy wpłacać opłaty
  • informacje dotyczące wniosków składanych w BOS
  • podaniem o zmianę danych osobowych
  • itp.

 

Z jakimi sprawami mogę zgłosić się do pracowników Sekcji Informatyzacji?

Do pracowników Sekcji Informatyzacji kierujemy się z następującymi sprawami:

  • z problemami z logowaniem się do sieci eduroam
  • ze zmiana zapomnianego hasła do strony wydziałowej
  • w przypadku braku hasła do sieci eduroam

 

Jak mogę się skontaktować z pracownikami Sekcji Informatyzacji?

Z pracownikami Sekcji Informatyzacji można się skontaktować w następujący sposób:
e-mail: si@prawo.uni.wroc.pl
telefon: 71 3752818
w godzinach od 8:00 do 15:00
lub osobiście w w/w godzinach.

 

Od kogo mogę otrzymać klucz dostępu do szkolenia elearningowego?

Po klucz dostępu należy zgłaszać się do prowadzącego dany kurs.