Szanowni Państwo,
poniżej przedstawiam proponowaną problematykę prac magisterskich.
Proponowane tematy prac magisterskich sem. 2015/2016 - 2016/2017.
- Strategie marketingowe na rynku …. na przykładzie przedsiębiorstwa X
- Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie X
- Strategie konkurencji na rynku X
- Zarządzanie produktem na rynku X na przykładzie przedsiębiorstwa Y
- Zachowania nabywców na rynku (np. nieruchomości, meblarskim, odzieżowym, kosmetycznym, farmaceutycznym, usług medycznych, telefonii komórkowej, …)
- Ocena skuteczności strategii promocji na przykładzie przedsiębiorstwa Y
- Strategie promocji na rynku X
- Kierunki rozwoju handlu w Polsce
- Strategie marketingowe sieci handlowych w Polsce / Unii Europejskiej
- Strategie konkurencji sieci handlowych w Polsce
- Koncepcja wdrażania category management w strategii dystrybucji przedsiębiorstwa X
- Merchandising i category management jako alternatywne koncepcje zarządzania sprzedażą
- Strategia konkurencji sklepów internetowych
- Strategia promocji internetowej
- Kierunki rozwoju rynku aptecznego
- Zarządzanie produktem farmaceutycznym w świetle prawa farmaceutycznego
- Uwarunkowania prawne zarządzania podmiotami usług medycznych
- Ocena jakości usług medycznych w wybranych podmiotach
- Jakość życia Polaków i XXX – analiza komparatywna
- Rozwój rynku badań marketingowych w Polsce i Europie
- Rozwój rynku produktów ekologicznych / żywności ekologicznej
Oczywiście można zaproponować własną problematykę związaną z zarządzaniem marketingowym, konkurencją, handlem, usługami, analizą rynku.