TIIK – grupa nr 3 – propozycje oceń końcowych:
283856 – 2.0
284008 – 5.0
286706 – 4.0
283893 – 4.0
280086 – 2.0
283711 – 2.0
286629 – 3.0
223592 – 2.0
243177 - 2.0
278028 – 3.5
279294 – 4.0
282113 – 2.0
283592 – 2.0
286738 – 4.0
Zasady wystawiania ocen końcowych:
- ocena końcowa wynika ze średniej ocen cząstkowych uzyskanych z zadań 1-4 wykonywanych na zajęciach.
- w przypadku jednej nieobecności na zajęciach merytorycznych (i tym samym niewykonania jednego z zadań) średnia była wyciągana z trzech (zamiast czterech) ocen cząstkowych.
- druga i każda kolejna obecność na zajęciach merytorycznych (tj. na których wykonywano zadania) skutkowała wpisaniem oceny 2.0 za pominięte zadania.
- osoby nieobecne na wszystkich zajęciach otrzymały ocenę 2.0.
- aktywność sporadyczna na zajęciach skutkowała dodaniem liczby 0,15 do średniej ocen.
- aktywność ciągła (na wszystkich zajęciach) skutkowała dodaniem liczby 0,3 do średniej ocen.
- oceny końcowe wystawiano przy zastosowaniu następującej skali:
Ocena końcowa| średnia ocen
2.0 0-2.59
3.0 2.60-3.19
3.5 3.20 – 3.59
4.0 3.60-4.19
4.5 4.20-4.59
5.0 4.60-5.0
Możliwości podwyższenia oceny końcowej:
Wskazane wyżej oceny stanowią jedynie propozycję. Istnieją następujące możliwości podwyższenia oceny końcowej:
1) Casus
Dla każdej z grup, w materiałach dla studentów, umieszczony zostanie casus, który można wykonać celem podwyższenia oceny końcowej. Ocena z casusu zastąpi najsłabszą ocenę uzyskaną z zestawów zadań (1-4).
2) Odpowiedź na ostatnich zajęciach
Na zajęciach, które odbędą się 30 stycznia 2016 r. będzie możliwość podwyższenia oceny końcowej. Student będzie mógł określić, czy poprawia ocenę z konkretnego zestawu zadań czy też z całości materiału. Poprawa będzie miała formę wykonywania zadań na komputerach.
3) Odpowiedź na konsultacjach
Możliwe jest podwyższenie oceny poprzez odpowiedź na konsultacjach. Student będzie mógł określić, czy poprawia ocenę z konkretnego zestawi zadań czy też z całości materiału.
Uwagi:
- Jeżeli dana osoba zauważy, że proponowana ocena jest nieprawidłowa, tj. że uzyskane oceny cząstkowe składają się średnią, która uzasadnia uzyskanie innej oceny końcowej według podanej skali, uprzejmie proszę o zgłoszenie takiej sytuacji drogą e-mailową.
- Osoby chętne do obejrzenia którejkolwiek z prac i/lub wskazania oraz omówienia błędów zapraszam na konsultacje.