F. A. Q.

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak zalogować się do USOSweb?

Login dla studentów to numer albumu, dla doktorantów [imie].[nazwisko], małymi literami i bez polskich znaków.

Odnośnik do logowania

 

Jak mogę ustawić/zmienić hasło do USOSweb?

Odnośnik do zmiany hasła

 

Jak zarejestrować się na przedmiot do wyboru?

Pobierz instrukcję.

 

Jak pobrać plan zajęć z systemu USOSweb na urządzenie mobilne lub do innego kalendarza?

Pobierz instrukcję.

 

Jak skonfigurować pocztę (e-mail) w telefonach i tabletach z dostępem do Internetu?

Odnośnik do instrukcji

 

Jak ustawić/zmienić hasło do poczty?

UWAGA! Doktoranci mają adres w postaci [imie].[nazwisko]@uwr.edu.pl, ale logują się do poczty jako [nr albumu]@uwr.edu.pl

Przejdź do strony

 

Jak założyć konto pocztowe dla jednostki/funkcji?

Założenie nowego konta dla jednostki/osoby funkcyjnej następuję po wypełnieniu i przesłaniu wniosku do sekretariat.dui@uwr.edu.pl lub fizycznie do Działu Usług Informatycznych. Formularz dostępny jest pod adresem: http://www.office365.uni.wroc.pl/wp-content/uploads/2014/12/wniosek_konto_uwr_0.pdf

 

Dlaczego nie dochodzą do mnie niektóre wiadomości?

Prosimy zwrócić uwagę, czy jakieś wiadomości nie wylądowały przez pomyłkę w katalogu "Mało istotne", na państwa koncie pocztowym.

 

Moja poczta/adres email nie działa, pomimo prób odzyskania hasła. Co zrobić?

Prosimy skontaktować się z administratorami poczty pod adresem: admin@uwr.edu.pl .

 

Pod jakim adresem znajdę e-learning i jak się do niego zalogować?

E-learning jaki sposób logowania do niego dostępny jest pod adresem: https://iswn.wpae.uni.wroc.pl

 

Zmienił się numer i seria mojego dowodu osobistego. Co mam zrobic?

W sytuacji kiedy zmieniają się dane osobowe jak np. seria i numer dowodu osobistego należy udać sie do Biura Obsługi Studenta celem dokonania aktualizacji danych w systemach informatycznych Wydziału.

 

Co to jest BOS?

Biuro Obsługi Studenta w skrócie BOS jest miejscem, w którym załatwiane są sprawy studenckie.
Więcej informacji na temat godzin otwarcie Biura Obsługi Studenta znajdziecie pod adresem: http://bos.wpae.uni.wroc.pl

 

Pod jakim numerem telefonu mogę dodzwonić się do BOSu?

Biuro Obsługi Studenta nie posiada numeru telefonu. Sprawy wymagają osobistego stawiennictwa lub kontaktu z dziekanatem zgodnym z tokiem studiów.

 

Jaka sieć bezprzewodowa jest dostępna dla studentów?

Na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego dostępna jest sieć bezprzewodowa eduroam.

 

Jak zalogować się do sieci WiFi Eduroam?

Odnośnik do instrukcji

 

Z jakimi sprawami mogę zgłosić się do dziekanatu?

Do dziekanatu / BOSu kierujemy się z wszystkimi sprawami studenckimi. Między innymi z:

  • tokiem studów (np. podpięciami przedmiotów, przypisaniem do grup zajęciowych, oceny, itd.)
  • informacjami o numerze konta bankowego na który należy wpłacać opłaty
  • informacje dotyczące wniosków składanych w BOS
  • podaniem o zmianę danych osobowych
  • itp.

 

Z jakimi sprawami mogę zgłosić się do pracowników Sekcji Informatyzacji?

Do pracowników Sekcji Informatyzacji kierujemy się z następującymi sprawami:

  • z problemami z logowaniem się do sieci eduroam
  • ze zmiana zapomnianego hasła do strony wydziałowej
  • w przypadku braku hasła do sieci eduroam

 

Jak mogę się skontaktować z pracownikami Sekcji Informatyzacji?

Z pracownikami Sekcji Informatyzacji można się skontaktować w następujący sposób:
e-mail: si@prawo.uni.wroc.pl
telefon: 71 3752818
w godzinach od 8:00 do 15:00
lub osobiście w w/w godzinach.

 

Od kogo mogę otrzymać klucz dostępu do szkolenia elearningowego?

Po klucz dostępu należy zgłaszać się do prowadzącego dany kurs.