OPBD – grupa nr 23 – propozycje oceń końcowych:
257066 – 2.0
279148 – 4.0
281320 – 5.0
279494 – 5.0
281708 – 2.0
279696 – 5.0
265927 – 5.0
282494 – 5.0
281740 – 5.0
279163 – 5.0
282807 – 5.0
279292 – 5.0
276178 – 3.5
Zasady wystawiania ocen końcowych:
- ocena końcowa wynika ze średniej ocen cząstkowych uzyskanych z zadań 1-4 wykonywanych na zajęciach.
- w przypadku jednej nieobecności na zajęciach merytorycznych (i tym samym niewykonania jednego z zadań) średnia była wyciągana z trzech (zamiast czterech) ocen cząstkowych.
- druga i każda kolejna obecność na zajęciach merytorycznych (tj. na których wykonywano zadania) skutkowała wpisaniem oceny 2.0 za pominięte zadania.
- aktywność sporadyczna na zajęciach skutkowała dodaniem liczby 0,15 do średniej ocen.
- aktywność ciągła (na wszystkich zajęciach) skutkowała dodaniem liczby 0,3 do średniej ocen.
- oceny końcowe wystawiano przy zastosowaniu następującej skali:
Ocena końcowa| średnia ocen
2.0 0-2.59
3.0 2.60-3.19
3.5 3.20 – 3.59
4.0 3.60-4.19
4.5 4.20-4.59
5.0 4.60-5.0
Możliwości podwyższenia oceny końcowej:
Wskazane wyżej oceny stanowią jedynie propozycję. Istnieją następujące możliwości podwyższenia oceny końcowej:
1)Casus
Dla każdej z grup, w materiałach dla studentów, umieszczony zostanie casus, który można wykonać celem podwyższenia oceny końcowej. Ocena z casusu zastąpi najsłabszą ocenę uzyskaną z zestawów zadań (1-4).
2)Kolokwium
Na zajęciach nr 7 zostanie przeprowadzone kolokwium dla osób, które chcą uzyskać wyższą ocenę końcową. Będzie ono obejmowało swym zakresem cały przerobiony materiał ćwiczeniowy. Forma testowa, cztery odpowiedzi do wyboru, jedna prawidłowa (tj. forma identyczna jak zestawy zadań 1-4).
Osoby, które chcą podejść do kolokwium proszone są o wysłanie e-maila z taką informacją do dnia 22 stycznia 2016 r. Jeżeli nie będzie osób chętnych do pisania kolokwium, na zajęciach zostanie przedstawiona tematyka E-Sądu (Elektronicznego Postępowania Upominawczego).
3)*Odpowiedź na konsultacjach
Osoby, które otrzymały ocenę 2.0 z danego zestawu zadań/ danych zestawów zadań (także ze względu na to, że były nieobecne po raz drugi / trzeci na zajęciach merytorycznych) mogą poprawić ocenę z tych zajęć podczas konsultacji lub skorzystać z powyższych opcji.
Uwagi:
- Jeżeli dana osoba zauważy, że proponowana ocena jest nieprawidłowa, tj. że uzyskane oceny cząstkowe składają się średnią, która uzasadnia uzyskanie innej oceny końcowej według podanej skali, uprzejmie proszę o zgłoszenie takiej sytuacji drogą e-mailową.
- Osoby chętne do obejrzenia którejkolwiek z prac i/lub wskazania oraz omówienia błędów zapraszam na konsultacje.