Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Jesteś tutaj

Zapisy na seminarium mgr

dr hab. Katarzyna Szalonka prof. UWr - 25 Wrzesień, 2015 - 17:28

Szanowni Państwo,

poniżej przedstawiam proponowaną problematykę prac magisterskich. 

Proponowane tematy prac magisterskich sem. 2015/2016  -  2016/2017.

  1. Strategie marketingowe na rynku …. na przykładzie przedsiębiorstwa X
  2. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie X
  3. Strategie konkurencji na rynku X
  4. Zarządzanie produktem na rynku X na przykładzie przedsiębiorstwa Y
  5. Zachowania nabywców na rynku (np. nieruchomości, meblarskim, odzieżowym, kosmetycznym, farmaceutycznym, usług medycznych, telefonii komórkowej, …)
  6. Ocena skuteczności strategii promocji na przykładzie przedsiębiorstwa Y
  7. Strategie promocji na rynku X
  8. Kierunki rozwoju handlu w Polsce
  9. Strategie marketingowe sieci handlowych w Polsce / Unii Europejskiej
  10. Strategie konkurencji sieci handlowych w Polsce
  11. Koncepcja wdrażania category management w strategii dystrybucji przedsiębiorstwa X
  12. Merchandising i category management jako alternatywne koncepcje zarządzania sprzedażą
  13. Strategia konkurencji sklepów internetowych
  14. Strategia promocji internetowej
  15. Kierunki rozwoju rynku aptecznego
  16. Zarządzanie produktem farmaceutycznym w świetle prawa farmaceutycznego
  17. Uwarunkowania prawne zarządzania podmiotami usług medycznych
  18. Ocena jakości usług medycznych w wybranych podmiotach
  19. Jakość życia Polaków i XXX – analiza komparatywna
  20. Rozwój rynku badań marketingowych w Polsce i Europie
  21. Rozwój rynku produktów ekologicznych / żywności ekologicznej

Oczywiście można zaproponować własną problematykę związaną z zarządzaniem marketingowym, konkurencją, handlem, usługami, analizą rynku.